Aktualności

Jak uczyć krytycznego myślenia
Jak uczyć krytycznego myślenia
To częste pytanie, które otrzymuję podczas spotkań, rozmów, prezentacji. Spróbujemy tym postem odpowiedzieć na to pytania. Wiele osób, gdy kieruje to pytanie do mnie dość…
Lekcje czy relacje cz. 3
Lekcje czy relacje cz. 3
Ostatnie część analizy konfliktu wewnętrznego nauczyciela, czy rodzica. Teraz analiza dolnej części chmurki. Spójrzmy na Żądanie i Potrzeby Zobaczcie proszę tabelę. W pierwszej kolumnie są…
Lekcje czy relacje cz. 2
Lekcje czy relacje cz. 2
Jestem zaskoczony, raczej zszokowany ilością udostępnień, reakcji na mój wcześniejszy post (na FB). Odbieram to jako rzeczywistą potrzebę zatrzymania się, zastanowienia co robić oraz taki…
Lekcje czy relacje cz. 1
Lekcje czy relacje cz. 1
Drogi Nauczycielu i Rodzicu! #zostanwdomu i rozwiążcie swój poważny KONFLIKT Od 48 godzin widzę narastające dyskusje, czy nauczyciele (ale też rodzice) powinni teraz skupić się na…
Jak nauczyć dzieci rozwiązywania konfliktów i myślenia krytycznego? Olga Woźniak w Pokoju Nauczycielskim o teorii ograniczeń
Jak nauczyć dzieci rozwiązywania konfliktów i myślenia krytycznego? Olga Woźniak w Pokoju Nauczycielskim o teorii ograniczeń
Współczesny nauczyciel powinien być przewodnikiem, coachem, moderatorem, mędrcem, mistrzem, który zachęca do myślenia. Powinien mówić podczas lekcji najwyżej 9 minut – twierdzi Maciej Winiarek, TOC…