Aktualności

Lekcje czy relacje cz. 3
Lekcje czy relacje cz. 3
Ostatnie część analizy konfliktu wewnętrznego nauczyciela, czy rodzica. Teraz analiza dolnej części chmurki. Spójrzmy na Żądanie i Potrzeby Zobaczcie proszę tabelę. W pierwszej kolumnie są…
Lekcje czy relacje cz. 2
Lekcje czy relacje cz. 2
Jestem zaskoczony, raczej zszokowany ilością udostępnień, reakcji na mój wcześniejszy post (na FB). Odbieram to jako rzeczywistą potrzebę zatrzymania się, zastanowienia co robić oraz taki…
Lekcje czy relacje cz. 1
Lekcje czy relacje cz. 1
Drogi Nauczycielu i Rodzicu! #zostanwdomu i rozwiążcie swój poważny KONFLIKT Od 48 godzin widzę narastające dyskusje, czy nauczyciele (ale też rodzice) powinni teraz skupić się na…
Jak nauczyć dzieci rozwiązywania konfliktów i myślenia krytycznego? Olga Woźniak w Pokoju Nauczycielskim o teorii ograniczeń
Jak nauczyć dzieci rozwiązywania konfliktów i myślenia krytycznego? Olga Woźniak w Pokoju Nauczycielskim o teorii ograniczeń
Współczesny nauczyciel powinien być przewodnikiem, coachem, moderatorem, mędrcem, mistrzem, który zachęca do myślenia. Powinien mówić podczas lekcji najwyżej 9 minut – twierdzi Maciej Winiarek, TOC…
Streszczenie webinarium 28.01.2020
Streszczenie webinarium 28.01.2020
Webinar poświęcony był myśleniu krytycznemu – jako odpowiedzi na wyzwania, które pojawiają się na progu trzeciej dekady XXI w. Podzielony był na trzy części. W…